|
Billedekvalitet på ny Breaking Bad BD? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mark RL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2014 kl. 12:00 |
Hej Alle
Jeg modtog boxset med Breaking Bad igår, men er jeg den eneste der syntes at billedekvaliteten ikke er helt så god? Jeg syntes det er noget grynet, fx når en blå himmel bliver vist. Andre der er af samme opfattelse? Mvh Mark
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12347 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det er grynet, så er det fordi det er meningen det skal være grynet.
Jeg har, selvfølgelig, selv set Breaking Bad, og det er bestemt ikke en serie, der skal se "ren og pæn" ud. Det "gritty" look er med vilje. |
|
![]() |
|
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Har faktisk samme oplevelse med The Walking Dead, og tildels også Dexter på BD, samme konklusion som Naiera, at det er meningen at det skal være sådan. Mener foriøvrigt at have læst, at netop Breaking Bad får en 4K behandling snart, om det så ændrer synligt på billedkvaliteten tør jeg ikke gætte om
![]() Redigeret af veyron - 12-April-2014 kl. 13:56 |
|
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
|
![]() |
|
Mark RL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
Syntes slet ikke det så sådan ud på fjernsynet da jeg så det der :S
Det skal jeg lige tjekke, og dette er da trods alt BD, jeg mener den ligner jo lidt You Got Mail på BD, ikke pænt restaureret. Men nu må vi se jo længere op vi kommer i sæsonerne :P Det gør det ihvertfald på andre serier på BD
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |