|
Ny hd til Synology 210J |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bo A. Hansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2014 kl. 17:03 |
Hejsa
Har en HD der er stået af i min server, det er en Synology 210J , disken hedder WD SATA/64MB Cache WD20EARS 2.0 TB Mit spørgsmål er: Kan jeg købe hvilken som helst HD på 2 TB eller skal det være en særlig når det er til en server? Er det bare at montere disken, så klare den resten selv, kopiering osv? Vh Bo |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
teknisk set har synology en HCL (hardware kompatibilitets liste) som fortæller hvilke diske der kan bruges i den, men generelt så er enten Seagate NAS diske eller WD red diske nok at foretrække.
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Din nuværende er vist snart så langt fra at være en serverdisk som det overhovedet kan lade sig gøre. Hvis ikke du kører RAID så ville jeg nok vælge en 3TB WD RED. Vær dog opmærksom på at det nok i løbet af de næste års tid er slut med at din model NAS får de nye versioner af styresystem fra Synology.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |