|
Ender's Game hakker eller defekt afspiller? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2014 kl. 18:01 |
Ender's Game skulle have været den første film, jeg så på min nye Denon - helt frisk fra posthuset
Men sådan skulle det ikke være: I starten af filmen er bevægelse langt fra flydende gengivet, og jeg tænkte at afspilleren var defekt I Oppo med filmen, og det samme I Cambridge med filmen... og det samme Nå, så må det være filmen Jeg gider ikke bøvle mere og ser bare filmen på "gamle" Cambridge Fra kapitel 2 er alt, som det skal være ![]() Så ingen panik, hvis du er ved at rive håret ud af frustration (som mig) Det ender godt |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med et skrive Spoiler i overskriften?
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6258 |
Nå... hvordan er det en spoiler?
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6683 |
Det ender godt.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Tsk... det ender godt med hakken i filmen, der forsvinder fra kapitel 2
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
hajenraj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 142 |
Jeg oplevede det samme på min Panasonic, men opdagede at det skyldes at min afspiller sendte i 1080P 60hz og da jeg fik ændret det til 1080P 24 hz var der ingen problemer. |
|
Mvh
Hajenraj |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Jeg havde ikke problemer med den i min Oppo 93 og jeg hader når det hakker |
|
![]() |
|
Undskyld! Jeg misforstod.
![]() |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
McClane ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
Der har været et batch med en produktionsfejl. Købte den selv i sidste uge og havde samme hakken i første kapitel. Googlede det og fandt et link til CDON's hjemmeside hvor de havde trukket den tilbage. Så afleverede min kopi i butikken igen, og venter på at dårlige kopier er flyttet fra hylderne Link:
Redigeret af McClane - 13-April-2014 kl. 15:23 |
|
![]() |
|
Tænkte nok det var noget i den stil
Tak for link |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |