recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - yousee bland selv ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

yousee bland selv ?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: yousee bland selv ?
    Sendt: 13-April-2014 kl. 16:40

Sidder lige og vil prøve det her bland selv hos yousee, det ser jo ok ud – men før jeg trykke ok vil jeg gerne lige finde ud af et par ting som i måske kan svare på. Jeg har jo mit program kort i min yousee box så det vil jo være der jeg skal se tv fra med deres bland selv model. Men  tit tænder jeg jo bare for mit tv hvor der jo ikke er et program kort i – så hvilken kanaler vil der så være i mit TV – man kan jo så købe et ekstra kort til 100 kr + en kort holder til 300 -400 kr og så vil man vel have de samme kanaler begge steder eller hvad ?

Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 17:06
I dit TV vil der kun være selve grundpakken.

Vil du have bland selv på TV også, så er det et kort og adaptor mere

Redigeret af Pony65 - 13-April-2014 kl. 17:09
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 17:10
Skal måske tilføje at jeg har fuldpakken - er det så stadigvæk kun grundpakken jeg ville kunne se ?
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 17:21
Ja. Det vil KUN være Grundpakken, du vil have på de øvrige TV og bokse uden kort: http://yousee.dk/Tv/TV_med_bland_selv.aspx?icid=forside_hero_bestil_bland_selv_tv_10-12_2014 Du kan dog være heldig, at nogle kanaler fra Mellempakken fiser igennem pakkefiltret alligevel, hvis du ikke har nogen antenneforstærker koblet på...

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 17:33
OK - tak. skal lige være helt sikker på prisen også. Jeg kan se at man kan få et ekstra kort til 100 kr. jeg har en holder (et eller andet sted) er det så kun de 100 kr jeg kommer til at betale for at se bland selv på mit tv også, eller er der et eller andet mdr. beløb jeg har overset..
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 17:35
"Alm. Fuldpakke" og "Bland Selv Fuldpakke" er faktisk 2 forskellige ting.

Ved Almindelige pakker køber du en fastsat programpakke.

Ved Bland Selv køber du en Grundpakke + enten 10 eller 34 programmer mere.

Teknisk set ligger Alm. pakker i kanal numrene under 100 

I Bland selv ligger de + programmer man vælger på kanal numre over 100
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 17:36
Kort koster 40 kr. om mdr.

Så i dit tilfælde kr. 80 for 2
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 17:43
er ikke sikke på du har ret i det - vil lige undersøge det :-))
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 17:52

Om YouSee Kort

Du skal bruge et YouSee Kort for at se Bland Selv-kanaler, Ekstrakanaler eller Ekstrapakker. For at dit tv kan læse kortet skal du have en YouSee boks eller en digital kortlæser.

YouSee Kort

Har du ikke allerede et YouSee Kort og bestiller Tv med Bland Selv, Ekstrakanaler eller Ekstrapakker her på yousee.dk, tilføjes der automatisk et YouSee Kort til din bestilling.

Du skal efterfølgende vælge om dit kort skal sidde i en YouSee Boks eller en digital kortlæser, eller om du vil have kortet uden udstyr, fordi du har et tv med digital kortlæser.

Bemærk, at dit tv skal have en DVB-C modtager for at kunne bruge YouSee Kort.

Pris

YouSee Kort koster 0 kr./md. og 100 kr. i oprettelse.

Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 18:04
Ved godt at kort ikke koster noget

Men er der ikke et gebyr på 120,00 i kvt. for noget arkiv etc.

Se lige din regning
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 18:07
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 18:29
jo hvis du skal bruge

On demand

Abonnement på on demand tjenesterne på YouSee Kort (fx. YouBio, Start Forfra, TV Arkiv)

Men det skal jeg jo ikke på det kort - sådan ser jeg det, men jeg kan jo tage fejl ( sker næsten aldrig )  men ringer lige der ind imorgen

Redigeret af Niller55 - 13-April-2014 kl. 18:30
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu