|
yousee bland selv ? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |||
Niller55
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-April-2014 kl. 16:40 |
||
Sidder lige og vil prøve det her bland selv hos yousee, det
ser jo ok ud – men før jeg trykke ok vil jeg gerne lige finde ud af et par ting
som i måske kan svare på. Jeg har jo mit program kort i min yousee box så det
vil jo være der jeg skal se tv fra med deres bland selv model. Men tit tænder jeg jo bare for mit tv hvor der jo
ikke er et program kort i – så hvilken kanaler vil der så være i mit TV – man
kan jo så købe et ekstra kort til 100 kr + en kort holder til 300 -400 kr og så
vil man vel have de samme kanaler begge steder eller hvad ? |
|||
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
I dit TV vil der kun være selve grundpakken.
Vil du have bland selv på TV også, så er det et kort og adaptor mere Redigeret af Pony65 - 13-April-2014 kl. 17:09 |
|||
Niller55
Funktioner
Tak(0)
|
||
Skal måske tilføje at jeg har fuldpakken - er det så stadigvæk kun grundpakken jeg ville kunne se ?
|
|||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja. Det vil KUN være Grundpakken, du vil have på de øvrige TV og bokse uden kort: http://yousee.dk/Tv/TV_med_bland_selv.aspx?icid=forside_hero_bestil_bland_selv_tv_10-12_2014 Du kan dog være heldig, at nogle kanaler fra Mellempakken fiser igennem pakkefiltret alligevel, hvis du ikke har nogen antenneforstærker koblet på...
|
|||
Niller55
Funktioner
Tak(0)
|
||
OK - tak. skal lige være helt sikker på prisen også. Jeg kan se at man kan få et ekstra kort til 100 kr. jeg har en holder (et eller andet sted) er det så kun de 100 kr jeg kommer til at betale for at se bland selv på mit tv også, eller er der et eller andet mdr. beløb jeg har overset..
|
|||
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
"Alm. Fuldpakke" og "Bland Selv Fuldpakke" er faktisk 2 forskellige ting.
Ved Almindelige pakker køber du en fastsat programpakke. Ved Bland Selv køber du en Grundpakke + enten 10 eller 34 programmer mere. Teknisk set ligger Alm. pakker i kanal numrene under 100 I Bland selv ligger de + programmer man vælger på kanal numre over 100
|
|||
Pony65
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kort koster 40 kr. om mdr.
Så i dit tilfælde kr. 80 for 2
|
|||
Niller55
Funktioner
Tak(0)
|
||
er ikke sikke på du har ret i det - vil lige undersøge det :-))
|
|||
Niller55
Funktioner
Tak(0)
|
||
Om YouSee KortDu skal bruge et YouSee Kort for at se Bland Selv-kanaler, Ekstrakanaler eller Ekstrapakker. For at dit tv kan læse kortet skal du have en YouSee boks eller en digital kortlæser. Har du ikke allerede et YouSee Kort og bestiller Tv med Bland Selv, Ekstrakanaler eller Ekstrapakker her på yousee.dk, tilføjes der automatisk et YouSee Kort til din bestilling. Du skal efterfølgende vælge om dit kort skal sidde i en YouSee Boks eller en digital kortlæser, eller om du vil have kortet uden udstyr, fordi du har et tv med digital kortlæser. Bemærk, at dit tv skal have en DVB-C modtager for at kunne bruge YouSee Kort. PrisYouSee Kort koster 0 kr./md. og 100 kr. i oprettelse. |
|||
Pony65
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ved godt at kort ikke koster noget
Men er der ikke et gebyr på 120,00 i kvt. for noget arkiv etc. Se lige din regning
|
|||
Pony65
Funktioner
Tak(0)
|
||
Niller55
Funktioner
Tak(0)
|
||
jo hvis du skal bruge
Redigeret af Niller55 - 13-April-2014 kl. 18:30 |
|||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |