|
Højtalerkabel? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MJC1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2014 kl. 23:04 |
Hej
Jeg har nu besluttet mig for at investere i følgende sammen med et Panasonic 65VT60: Harman Kardon AVR 370 Harman Kardon BDT-30 JBL Studio 580 (2 stk.) JBL 520C JBL ES10BK (2 stk.) JBL SUP 550P Jeg har ikke den store forstand på højtalerkabler, men blev informeret om, at det er ret vigtigt i forhold til lydoplevelsen. For mig at se, er det en jungle at finde ud af, hvad man dog skal vælge. Jeg søger derfor gode råd til valg af rette kabel til én, der gerne vil nyde en god film med tilhørende god lyd :) Vh
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19840 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et godt standard 4mm2 til fronter og center, samt 2,5mm2 til baghøjttalerne, hvis du ikke vil købe 4mm2 dertil.
Klaus |
|
![]() |
|
Keyvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
Jeg har haft gode erfaringer med kabler fra Supra.
|
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Jeg har haft gode oplevelser med kabler fra jem&fix...
![]() |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Har selv kørt med billige jem & fix kabler og skiftede til nogle dyre. Sikke en stor forskel. Den ene dyrt og blåt og det andet billigt og gennemsigtigt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |