|
Samsung BD-F8500EN Soft. Opdatering? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kiki713 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-April-2014 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-April-2014 kl. 13:47 |
Hej derude
Jeg har lige fået min nye boks hjem, dog fra Tyskland. Derfor hedder den EN til sidst i stedet for N. Så jeg ville prøve at lave en software opdt. med den nordiske software, men det ville ikke genkende opdt filen i maskinen.. Hvad kan jeg gøre? :-) - Simon |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den kan jo så findes på samsung.de
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
kiki713 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-April-2014 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 4 |
Ja, men så er jeg jo lige langt..
Den skal opdateres til den nordiske version så jeg kan få det hele til at spille sammen :-) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hmm. Så skulle du nok have købt den nordiske, hvis det er så vigtigt at den er det. Ved ikke om det du vil er muligt.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Hvis du alligevel ikke har forstand på det, gider du så ikke bare blive væk...
|
|
![]() |
|
Jeg kan kun sige, at hvis man vil have noget der er 100% sikkert kompatibelt med Nordic, når nu det er ønskeligt, så køber man Nordic.
|
|
|
|
![]() |
|
Så har du ikke sat dig ind i det her..
Det kan sagtens lade sig gøre, men jeg har lidt problemer med det Så jeg søger en/nogen som kender til det, og har en mulig løsning :-) |
|
![]() |
|
Nej, for køber kun i DK, så har man forhandler og Service/support at holde sig til, det giver for meget bøvl med Support og andet ved køb i udlandet. Så lidt mere på prisen i DK er på den konto helt fint.
|
|
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Mon ikke du skal finde en service menu af en art.
Jeg købte på et tidspunkt en Samsung fladskærm, en parallel import version. Og der kunne jeg via service menuen ændre fladskærmen til en DK version. Men jeg har fundet en guide til at få ændret hvorfra smart-hub vil hente sine App´s. **EDIT** Skal lige for god ordens skyld sige at jeg ikke selv har prøvet den ovenstående guide, og det er på eget ansvar hvis du gør det.... :O) **EDIT**
Redigeret af Jever - 15-April-2014 kl. 17:26 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |