|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mario66 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 22-September-2006 kl. 23:27 |
Hej Er der nogen der kan fortælle lidt om deres erfaringer med Samsungs ps-42p5h plasma fjernsyn?? Jeg overvejer at købe det af en kammerat!!! Tak på forhånd.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Der findes bedre TV i prisklassen. Ikke mindst på grund af, at der mangler tilslutningsmuligheder på det her omtalte TV.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej mario66, jeg kender ikke lige den model som du nævner. Men jeg kender til gengæld ps42s5h, som jeg selv ejer. Når jeg ser på Samsungs hjemmeside virker det som om, at de tekniske specifikationer ligger tæt på mit tv. Jeg kan kun sige at det er et glimrende tv, med naturlige farver, detaljeret billede, og ingen slør eller efterslæp i hurtige bevægelser. Alt i alt et fint tv. Det er også fuldt ud i stand til vise et godt HD billede. Alt fås bedre - hvis man vil betale for det. Alt fås bedre - Det er korrekt som Naiera skriver, at man godt kunne tænke sig lidt flere tilslutningsmuligheder, men helt ærligt det findes der jo løsninger for, og du skal så normalt op i tv-priser som væsentlig overstiger prisen for det nævnte Samsung. Held og lykke med dit valg |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Jeg ser priser mellem 18 og 21k på Hifipriser.dk for dette TV, mens man kan få et 42PV60 med 2x HDMI og 2x RGB-Scart for 14k. 42PV60 vinder på alle punkter udover design, hvis det her omtalte Samsung TV er ligeså godt som de andre fra firmaet. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej Naiera - det var da hyggeligt. Næh enig, jeg vill nu heller ikke give den pris du nævner, men det var vist også et køb fra en bekendt det drejede sig om. Jeg går da ud fra at prisen så er en anden. Om 42PV60 vinder i forholdet til Samsung - tja jeg tror det beror på de øjne der ser tv´et. Go w-e
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvis omtalte TV har samme problemer som omtalt her, ved jeg godt hvad jeg foretrækker.
|
|
![]() |
|
![]() |
Da knækkede filmen fuldstændigt naiera
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad er det du ikke forstår?
|
|
![]() |
|
![]() |
Så vidt jeg kunne se - uden at have læst hele tråden igennem, så drejede det så primært om 7 serien. Det var jo ikke lige den vi havde oppe og vende. Bortset fra det så har jeg såmænd kendskab til mange 7-serie "tittare", som er meget tilfredse med den model også. Alt andet lige, så nægter jeg at tro på, at jeg alene holder Samsung i live - selvom det lyder flot. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ved godt at de to TV ikke er i samme serie, men jeg ville da lige
sikre mig at det her, i denne tråd, omtalte TV ikke har det problem,
før jeg købte...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |