|
S: Harman Kardon AVR 355 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Foley ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-April-2014 kl. 08:30 |
Super velspillende og meget velholdt surround receiver sælges.
Da den desværre ikke har muskler nok til at drive mine nye højtalere, må jeg afhænde min dejligt receiver. Den har været min tro tjener i 3 år og jeg har aldrig været skuffet. Specifikationer kan ses her: http://www.harmankardon.dk/tl_files/catalog//harman-kardon/Home/Specsheets/Audio%20Video%20Receivers/AVR%20355/Specification%20Sheet%20-%20AVR%20355%20(English%20EU).pdf |
|
![]() |
|
Foley ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen?
|
|
![]() |
|
johnvester ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
Jeg tror du skulle prøve med lidt flere oplysninger:
Hvad skal den koste. Hvilken farve. Hvor i landet bor du.
|
|
Sharp LC-43
Marantz SR7008 Pioneer DVR 540H-S Dali 470 / JBL Sub / Audiomonitor center + bag |
|
![]() |
|
Jeg har ikke skrevet nogen pris, da jeg er åben for bud. Den befinder sig i Køge, og den er sort/grå.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |