|
Blu ray cases |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-April-2014 kl. 19:43 |
|
Hej
Jeg er lidt træt af de combo pakker jeg har med film, så jeg ville hører om der er nogen af jer der har et super godt sted at købe blu ray cases billigt. På forhånd tak Stougaard
|
||
![]() |
||
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hvis du befinder dig omkring aalborg har jeg en masse helt nye du kan købe til en god pris
|
||
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Havde ca50 stk som jeg ikke skulle ha noget for. Men portoen var åbenbart for afskrækkende, så BB fik dem i sin tid da jeg solgte mine DVD'er.
Redigeret af Kampus - 22-April-2014 kl. 20:43 |
||
![]() |
||
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
|
Jeg bor i Odense, så der er desværre lidt langt til Aalborg.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|
Der er lidt blandet her. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Tak for linkende Flemming, men da jeg kun skal bruge omkring 50, synes jeg det er meget voldsomt at give 100 kr i fragt.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|
Det kan jeg godt forstå. Jeg køber selv, men køber jo 3-500 af gangen. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Jeg skal bruge helt almindelige 15 mm, enkelt discs
|
||
![]() |
||
|
Og du kommer aldrig i nærheden af Taastrup?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Nej det er sjældent jeg bevæger mig den vej.
|
||
![]() |
||
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 453 |
|
Er 15 mm versionen den "almindelige" ? Jeg tænker her på hvis jeg downloader covers fra nettet til mine Blu-ray bokse, vil det mest gængse så være 15 mm formatet eller...?
|
||
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
||
![]() |
||
|
15mm er den gængse i UK, hvor den i US er på 11mm. Herhjemme får vi begge tykkelser. Det er ret irriterende, at de ikke kan nøjes med en tykkelse.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |