|
Fazon - M1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-April-2014 kl. 17:19 |
Jeg er på markedet efter en ny ht-pakke. (desværre ikke længe min Zensor serie "holdte")
Da min kommende plads er ganske træng søger jeg noget kompakt og gerne til vægophæng. Ligeledes børnevenlige. I min søgen er Dali Fazon og B&W M1 igen igen de foretrukne søgninger. Nogen der har lidt ord på de 2 speaker imellem?
Dernæst, hvormange generationer findes Fazon i? Når jeg læser på whatHifi ex, så er der Fazon 1, 2 og 3. Er det suben der er til forskel alene eller har højttaleren ændret sig eks som M1?. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19841 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad skete der for Zensor?
Klaus |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Den måtte vie pladsen efter omrokering, hvor pladsen bliver markant mindre. Og ikke mindst et forsøg på at undgå ødelæggende børnefingre..
Ak ja:-) var ellers glad nok for dem |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19841 |
Hvis du har stof på dine højttalere bliver de ikke ødelagt af børnefingre.....
Hvor mange penge har du til projektet? Hvor mange højttalere har du der skal skiftes ud? Klaus |
|
![]() |
|
Det er desværre en bedrift jeg har set gjort et par gange. Mig selv inkl kan jeg huske;-)
Umiddelbart ligger jeg på 6000kr jeg vil bruge nu, men det behøver ikke at række til et komplet 5.0 system. Det kan komme lidt henad vejen. Jeg bibeholder min b&w sub til det kommende setup uanset, da jeg er svært tilfreds med den. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |