|
DR radio app? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-April-2014 kl. 12:07 |
Har ledt i app store, men får kun P3. Findes der ikke en app der muliggør lytning af alle DR's radio kanaler?
|
|
kbking
Super bruger Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo der er en dr radio app men du skal kigge under iphone apps.
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Øh iPhone apps? Når jeg fra min iPhone er inde i app store, så ER det vel kun iPhone apps?
Redigeret af Kampus - 25-April-2014 kl. 13:02 |
|
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der står ganske rigtigt P3, men den er til alle DRs kanaler.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Følg link her
http://www.dr.dk/Temaer/Mobil/2014/04/08/170942.htm Helt øverst står der godt nok P3, men læs første linje i beskrivelsen..... Klaus (der allerede har DR app) |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og det er mig en gåde at DR stadig ikke har evnet at finde ud af at lave en "universal" udgave, så man er fri for at zoome ind når man bruger den på en ipad. - Det er ganske enkelt amatør agtigt. - At App'en rent faktisk virker fint er en anden side, men det er møgirriterende at det ser så dårligt ud når man bruger en ipad.
|
|
Rolf Lemmike
Funktioner
Tak(0)
|
Du ville lige skære den ud i pap? |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
På siden jeg linker til, er der link til app'en i AppStore. I AppStore står der P3 i øverste linje, men lige under står der at den giver adgang til alle DR's radiokanaler.
Klaus |
|
zeryus
Guld medlem Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Funktioner
Tak(0)
|
TuneIn har også alle DR radio kanaler + en hel masse andre danske/internationale.
Og man kan optage med Pro versionen
|
|
Rolf Lemmike
Funktioner
Tak(0)
|
Ja. Som jeg skrev... |
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Fuck, sorry, læste forkert på dit svar, jeg læste set som om du ville have det skåret ud i pap - min fejl!
Klaus |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Endte med DR Radio app. Der er fra P1 til P8, Mama, Ramasjang/Ultra, og Nyheder. Mens man hører een kanal, kan der kigges på hvad de andre spiller - genialt!
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |