recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Photostation 6
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Photostation 6

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Photostation 6
    Sendt: 28-April-2014 kl. 20:57
De skriver at det er et Online Photo program. 

Men hvor meget plads har man så til sine billeder ?

Umiddelbart ser det ud som om at den uploader billederne til min egen HDD i min NAS.

Nogen der kan hjælpe ?
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 21:22
Hvis du nu lige prøver at uddybe lidt - evt. med et link.
Men hvis det er Synology's Photosation så er det jo bare et program på NAS'en til at organisere dine billeder og give adgang til dem - både internt på netværket som over internettet - hvis du har din NAS tændt, og åbnet op for det i din router.
Til top
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2010
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Hvis du nu lige prøver at uddybe lidt - evt. med et link.
Men hvis det er Synology's Photosation så er det jo bare et program på NAS'en til at organisere dine billeder og give adgang til dem - både internt på netværket som over internettet - hvis du har din NAS tændt, og åbnet op for det i din router.

Ja nu forstår jeg det bedre :-)

Den smider billederne på HDD så man evt kan logge ind udefra.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu