|
Pana G30 - seneste firmware = v.1323 ? |
Besvar |
Forfatter | |
Petey
Bruger Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 88 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-April-2014 kl. 09:55 |
Mit G30 har ikke været på nettet i over et års tid og nu tog jeg mig endelig sammen til, at få det smidt på netværket. Efter en temmelig langsommelig søgning, som tog mindst 20-25 minutter(!), fortæller det mig, at seneste firmwareversion er v.1323. Kan det passe?
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Panasonic er vel ikke kendt for at sende opdateringer ud til deres TV - specielt i den "billige" ende af deres serier som ikke har så mange features.
Jeg kan først kikke i aften på mit, men her står der også kun 1323 : http://panasonic.jp/support/global/cs/tv/download/fw/europe/down_eu4.html
Redigeret af kim.t - 30-April-2014 kl. 10:32 |
|
|
|
Petey
Bruger Oprettet: 14-December-2010 Status: Offline Point: 88 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar. Nu var G30 godt nok ikke i deres budget-ende i forhold til deres lavprisskærme. Jeg havde allerede fundet og set på linket, men først nu opdager jeg, at seneste version der også er 1.323. :)
Jeg havde dog håbet på lidt artige overraskelser, da jeg sluttede tvet til netværket. Men der var intet nyt. Jeg fandt dog viaPlay inde i VieraConnnect, som ikke er på min WDTV Live boks, som jo har Netflix. Så kan jeg købe en BD-afspiller, som giver mig adgang til HBO. Fantastisk. Det skulle være så nemt og smart... :) Redigeret af Petey - 01-Maj-2014 kl. 11:41 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |