|
Hvilket CA modul til Yousee |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-April-2014 kl. 16:42 |
Jeg har netop bestilt Yousee og skal bruge en kortlæser, hvilket er lidt nyt for mig.
Det ville være helt perfekt hvis et af DISSE kunne bruges, kan jeg overhovedet det eller skal det være det modul som Yousee sælger ? Er der andet jeg skal være opmærksom på ?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De moduler er som det ses Til Boxer og Canal Digital samt til det Svenske Com Hem. Ca til You See kan købes hos deres forhandlere. Har selv et Strong og et Smith.
Hvis der ikke er tilkøbt extra kanaler til din pakke/r, eller fritvalg, så skal der naturligvis IKKE bruges et modul. Redigeret af Radiomanden - 30-April-2014 kl. 17:06 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
Tak jeg køber Yousees
|
|
![]() |
|
avemestr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-December-2012 Status: Offline Point: 104 |
Da jeg købte et for et par måneder siden var det billigst at købe det hele hos YouSees kundeservice.
YouSee skulle have det samme for CA Modul + kort, som internetforhandlere skulle have kun for CA Modulet (og så skulle man købe kortet derudover hos YouSee). Der var også fri fragt fra YouSee.
|
|
![]() |
|
Det er også det jeg er kommet frem til og det må jo siges at være fint
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |