recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærker til  Klipsch Audio RF 52
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forstærker til Klipsch Audio RF 52

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forstærker til Klipsch Audio RF 52
    Sendt: 01-Maj-2014 kl. 10:10
Hej Alle

Jeg har fundet et par brugte Klipsch RF-52 MkII til en fornuftig pris.

Men nu vil jeg gerne have lidt input til hvilken forstærker som jeg skal smide dem på.
Jeg skal udelukkende spille streamet musik via airplay og så tv lyd via optisk kabel.

Jeg har kigget på en Denon CEOL forstærker som klubben sælger, men har ingen ide om denne vil være god nok eller der er andre bedre muligheder.

Jeg vil helst ikke bruge for mange penge og har ikke noget imod at købe brugt.

Hvad tænker I?

MVH
Jimmi Wolff
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2014 kl. 11:18
Har også overvejet at købe en Sony DN-1040, der jo skrevet meget godt om den. Vil det være et bedre køb?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2014 kl. 19:49
Er der ikke nogen som keder disse højtalere fra Klipsch og kan anbefale en forstærker??
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu