recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung PS64F8505 MOVIE mode
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung PS64F8505 MOVIE mode

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
indomitus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Januar-2007
Status: Offline
Point: 400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér indomitus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung PS64F8505 MOVIE mode
    Sendt: 02-Maj-2014 kl. 00:03
Hvorfor kan jeg ikke vælge MOVIE mode på min fladskærm?
Jeg mindes det er noget med det output signal fra min computer som gør, at fladskærmen ikke tillader MOVIE mode.

Hvordan får jeg min computer til at smide et signal ud som gør at fladskærmen tillader MOVIE mode.

Computeren er koblet til skærmen med et HDMI kabel, bruger VLC player til at se film med.
Det er godt nok en lidt ældre computer jeg har men det er
denne jeg har

Vil man få et bedre billede hvis man har et super godt grafik kort i sin computer? Når det er koblet sammen med et HDMI kabel?

Redigeret af indomitus - 02-Maj-2014 kl. 07:59
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2014 kl. 07:27
Du skal nok have ændret video levels.
Til top
indomitus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Januar-2007
Point: 400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér indomitus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2014 kl. 08:00
Den bliver jeg hvis nød til at få skåret ud i pap Dead
Hvordan og hvor skal jeg ændre video levels?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu