recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hovedmenu i MCE 2005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHovedmenu i MCE 2005

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 442
Direkte link til dette indlæg Emne: Hovedmenu i MCE 2005
    Sendt: 23-September-2006 kl. 12:50

Efter at have indstalleret forskellige MCE- kompatible programmer som er i stand til at lægge sig i hoved-menuen, er flere af dem forsvundet fra selve hovedmenuen og blevet lagt ind i " Flere programmer" i hovedmenuen. I princippet smart nok. Men der er dog nogle af programmerne jeg gerne vil have til at være i selve hovedmenuen.

Kan man redigere hovedmenuen ?  - og hvor

Kan man omdøbe i hovedmenuen fx. så programmet Weather kommer til at hedde Vejret ??

Til top
encorez Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-September-2006
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2006 kl. 14:20

Jeg er meget ny i MCE verden og kan desværre ikke hjælpe dig. Men jeg er selv meget nysgerrig hvilke programmer man kan installere i MCE og får mere ud af af hele ideen med media centret. Så jeg håber du kan fortælle mig et godt sted at finde den slags.

Jeg har selv kigget på nettet, men synes det er svært at adskille det man rent faktisk kan bruge og alt det andet ubrugelige. Plus at flere steder har jeg skulle registrere for at downloade, hvilket jeg helst ikke vil

Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2006 kl. 16:29
Der er masser af steder med plugin's til MCE. Her er et sted du kan begynde med masser af Free downloads, det kræver ligesom i dette forum en lille registrering. http://www.mcesoft.nl/index.php?option=com_weblinks&cati d=73&Itemid=4
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2006 kl. 18:30

Jeg prøver lige igen  !!!

Er der nogen der ved om det er muligt at lave om i, eller redigere i MCE hovedmenuen ????

Til top
Hanien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2004
Point: 562
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2006 kl. 19:22

nej, desværre. Samtidig er der kun plads til 8 (mener jeg) punkter i hovedmenuen - derfor ligger den alle nye i Flere Programmer.

Med MCE customizer kan du dog deaktivere nogle af stanard og dermed få plads til flere

Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2006 kl. 21:27

OK !!!

Tak for din fine information

I øvrigt utroligt, at noget så enkelt som at redigere en menu skal være umuligt. Når man nu har en dansk MCE ville det jo være en fin ting lige at gå ind i menuen og fordanske en netop downloaded plugin, fx weather til vejret, bare for det samlede udseende's skyld

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu