|
Boxer mini-antenne |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
towli ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Maj-2014 kl. 20:04 |
Hej
Boxer siger jo, at de har skruet op for sendestyrken i hele hovedstads området og sælger en "mini antenne" til indendørs brug. Er der forskel på Boxer's antenne og på Harald Nyborg's indendørs antenne? Kan jeg forvente at kunne modtage et godt signal på Kamerunvej på Amager med en indendørs antenne? /Jan |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det bedste du kan gøre er at forhøre dig hos en forhandler i området, og så købe den antenne der anbefales hvis modtagelse er mulig. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg har ikke meget fidus til elektronik Harald Nyborg.
Den Boxer sælger skulle være ok. Hvorfor prøver du ikke antennen? Mener Boxer tager den tilbage hvis den ikke virker. |
|
![]() |
|
towli ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
Takker for svarene - jeg har endnu ikke bokser og tager DR signalerne fra luften men jeg formoder, at det er de samme signaler som en evt. Bokser installation skal modtage. Jeg kunne bare godt tænke mig en antenne der ligner Boksers. Kan i anbefale andre en Harald Nyborg's ?
/Jan |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvis du allerede modtager uden problemer, så er det nok ikke nødvendigt med anden antenne, så vent og se hvordan det er når du får boxer. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Når man er på en Boxer-kanal, vil man så ikke kunne aflæse signalstyrke/kvalitet, selv om der ikke er billede på skærmen?
Måske, du skulle overveje muligheden for at hive noget svensk TV ind, når nu du bor på Amager...
Redigeret af turbo2 - 05-Maj-2014 kl. 16:18 |
|
![]() |
|
Det er der vist ikke noget i vejen for. |
|
|
|
![]() |
|
fejl - jeg ved ikke hvordan man sletter dette...(?)
Redigeret af towli - 05-Maj-2014 kl. 16:28 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Du kan ikke slette indlæg her på recordere. Det er vist kun på digitalt.tv, man har denne mulighed...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |