|
Nyt hjem, nyt vægbeslag. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
muggi1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2014 Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Maj-2014 kl. 01:37 |
Hejsa,
Er flyttet i lejlighed, og har brug for input til vægbeslag. (det er jo en jungle out there ![]() Jeg har i 2006, købt både Pana PX70, og et kanon vægbeslag fra Harald Skrald til 249 kr, som jeg har været fantastisk glad for. (super anbefaling og tip herinde fra). Nu har jeg fået mig et Sony KDL-46HX723, og en stue som er...lidt mere "skæv" at indrette. Kunne førhen nøjes med det "tilt" der er på Harald Skrald beslaget. Er I nogle, som kan hive mig i den rigtige retning, af et godt, og gerne prisbilligt beslag, som måske blot kan tilte og vippes 15-30 grader til siderne, og som passer til mit TV? (skriv gerne billigt og dyrt, og hvorfor, så er beslutnings-grundlaget bedre). Jeg er ligeglad med, om der står Vogels eller H.Skrald på kvitteringen, bare at det virker godt, og at TV'et ikke ryger ned af væggen ![]() (jeg skal om bagved og tilslutte ting, max 1 gang om året). Til jer andre, som ikke kan lide spild...så står Pana'en pt. på fod. Det og Harald Skrald beslaget skal bruges i soveværelset ![]() (selvom farverne har set bedre dage...man har vel brugt det en smule ![]() På forhånd mange tak for hjælpen
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |