|
pioneer 4k tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wcc1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2008 Sted: aalborg Status: Offline Point: 219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Maj-2014 kl. 12:29 |
så kommer pioneer 4k tv i handlen http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/L55USD14N/pioneer-55-3d-smart-led-tv-l55usd14n
|
|
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4846 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Det var ikke mange specifikationer der står når man klikker videre på ElGigantens link. Men jeg fandt specirfikationerne for L55USD14N på deres tilsvarende Finske hjemmeside: Her opgives: HDMI 'malli' 1.4 Og 'Värijärjestelmä' NTSC. HDMI ver 1.4 ville jeg holde mig langt fra og jeg foretrækker at tro at det amerikanske NTSC må være en fejl? Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 08-Maj-2014 kl. 12:51 |
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hillemænd, så kommer der nok også snart et Thomson 4K, der er mage til.
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |