recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee trådløs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee trådløs

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Holmsteen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Holmsteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee trådløs
    Sendt: 10-Maj-2014 kl. 14:24
Hej

Nu har jeg prøvet hele dagen at få min Yousee boks op at køre med trådløs, men lige meget hvad jeg gør, så kan jeg ikke se mit netværk på yousee boksen liste over trådløse netværk...  

Kan nogen hjælpe mig?

Venligst Michael
Venligst Michael
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2014 kl. 15:33
Måske skal den koblet til med kabel i første omgang?
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2014 kl. 18:25
Har du sat yousee's egen doogle i boksen?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2014 kl. 18:55

Har du you see internet.? Ellers er antenne forbindelsen tilstrækkelig.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
smokey Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2009
Point: 102
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smokey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2014 kl. 19:01
Du har selvfølgelig dit eget netværk kørende på 2,4 Ghz båndet   
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Holmsteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2014 kl. 19:06
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Jeg har også prøvet med ethernet kabel, jeg prøver at genstarte den og hver gang går den tilbage til Kabelmodem.. 
Venligst Michael
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Holmsteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2014 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af smokey smokey skrev:

Du har selvfølgelig dit eget netværk kørende på 2,4 Ghz båndet   

Min router kører med 802.11n  jeg bruger den dongle der fulgte med...
Venligst Michael
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2014 kl. 19:09
Fik lige kigget på mit netværk. Yousee boksen er heller ikke synlig på mit trådløse netværk, men en rød diode foran på boksen, viser at der er forbindelse til internettet.

Yousee
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Holmsteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2014 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af Claus P Claus P skrev:

Har du sat yousee's egen doogle i boksen?

Ja, jeg har monteret den dongle som fulgte med, jeg har nu prøvet at logge på, med min iphone og internet deling og den kan den godt se... Confused

Så hvad nu!
Venligst Michael
Til top
gearløs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-September-2011
Sted: dk
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gearløs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2014 kl. 20:54
.
Hvis nu du gad læse Yousee's medfølgende folder til opsætning af boks, heribland WPA koden til USB donglen i stedet for at spørge dem, som åbenbart heller ikke har gidet læse vejledningen....
Til top
smokey Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2009
Point: 102
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smokey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2014 kl. 12:51
Nu har jeg aldrig læst den nævnte vejledning, men det er dejligt at man altid kan lære. Jeg er således blevet bidraget med viden om, at USB donglen fra Yousee har en WPA kode.     

Eller er det måske Yousee routeren ? Og er det afgørende for, at man se netværket på boksen ?
Til top
st1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Maj-2013
Sted: Danmark
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér st1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2014 kl. 21:57
Oprindeligt skrevet af Holmsteen Holmsteen skrev:

Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Jeg har også prøvet med ethernet kabel, jeg prøver at genstarte den og hver gang går den tilbage til Kabelmodem.. 

Hvilken software kører du?

I en af de seneste opdateringer har Yousee fikset en uhensigtsmæssig opførsel, hvor boksen altid gik tilbage til kabel-modem efter boot, hvis den ikke kunne få fat i Ethernet eller WiFi-netværket med det samme.

Det kunne lyde som om du er på en gammel version?

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu