|
K: 50-55* inden VM2014 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thokra ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 205 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Maj-2014 kl. 11:19 |
Hej Alle
Har kigget lidt rundt i dette forum efter anbefalinger på tv i størrelsen 50-55* men er ikke blevet klogere og håber på jeres gode forslag. Mit nuværende setup er følgende: -> Panasonice 42PV70, købt i 2008 uden indbygget tuner -> Sony Playstation 3 -> Selektorboks fra Yousee (kun en del af setuppet grundet manglende digital tuner i tv) -> AppleTV3 -> Qnap Nas med indhold (alle dvd'er er rippet) TV er forældet og skal udskiftes, så selektorboks kan returneres til yousee (spild af penge) Playstation 3 udskiftes med Playstation 4 i efteråret 2014 AppleTV3 udskiftes når Apple annoncere version 4 i 2014. Ønsker til TV: Størrelse: 50-55* Mærker: ikke billig tv som Thompson, Blaupunkt, Denver, United eller lignende. Sony, Panasonic, Samsung og LG. Phillps er jeg mere i tvivl om. SmartTV: Ja 3D: Ikke nødvendigt DNLA: Ja, skal kunne fungere med vores NAS 4K: Ikke interessant Opløsning: Full HD Paneltype: Plasma, OLED, LCD HDMI: Min 3 indgange TV-Forbrug: Netflix, Viaplay, Sport (fuld pakke yousee), NAS, Airplay via Appletv Budget: 5.000-12.000 Bemærk, jeg har ikke skiftet tv siden 2008, så alt er næsten en forbedring, derfor søger jeg ikke det nyeste highend tv på markedet, men derimod et hvor anmeldelserne er i orden. Mit nuværende tv var ikke highend, men vandt EISA award for bedste billede i 2007 (mener jeg) Jeg ser frem til jeres forslag og bemærk - det haster, da VM er for døren. På forhånd tak Venlig hilsen Kristian |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej , det er jo svært lige nu , alle sender deres nye tv på markedet.
Prøv at kigge på flatpanels , testen af Sony 828. De ligger vist også snart en test ud af et nyt Samsung , og af et af de nye Panasonic.. Sony kan fås i 50" og snart i 55" Hvor langt sidder du fra tv? MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Var nok sprunget på sidste års top model fra Samsung.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE55F7005XXE/samsung-55-3d-smart-led-tv-ue55f7005 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
thokra ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 205 |
Tak for svarene - er der andre bud eller skal man vente til alle har lanceret deres nye tv og bør prisen på sidste års model falde?
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
Prisen på sidste års modeller ER faldet, og de er næsten udsolgt, da der i de seneste måneder har været nogle aggressive tilbud på især topmodellerne.
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
DavidHimself ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
Der er ingen grund til at købe 7005'eren når 8005'eren er billigere: https://www.komplett.dk/samsung-55-3d-led-smart-tv-ue55f8005/809104 Men jeg er som sådan enig - out of the box skal man liiige tweake billedet en smule, men så bliver billedkvaliteten til gengæld også perfekt. Mange har travlt med at være gamle og sure over smart-tv-delen. Men jeg har selv en 55" Samsung og jeg kan ærligt sige at det kører perfekt på HBO, Netflix og streaming fra NAS'en. Hvis trådstarters Apple-TV giver ham funktionaliteter som TV'et ikke giver, er det selvfølgelig lige meget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |