|
Samsung UE40F5305 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anders_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 226 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Maj-2014 kl. 23:04 |
Er Samsung UE40F5305 et godt køb til 2999,-??
Det er til mine forældre som virkelig ikke kræver meget af et TV. Bare at det er godt og stabilt.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt, stabilt og billigt Samsung i samme sætning?
Den går ikke....... Klaus |
|
![]() |
|
Anders_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 226 |
Billigt er i og med det er på tilbud til 2999,- hvilket jeg synes er ok for et 40".
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Jeg har 32" i sammen model. Til prisen synes jeg faktisk det gør det rigtig godt. Jeg bruger det dog i soveværelset, og ser stort set altid kun TV2news på det. Men har brugt det til lidt streaming, (netflix) og film fra en USB disk. Der funger det glimragende. Jeg mener jeg gav 2600,- for mit også på tilbud. Så 40" til 2900 lyder bestemt ikke galt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |