|
Kabel fastgørelse - usynlig? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Maj-2014 kl. 09:00 |
|
Kender i et til en enkel/usynlig måde at fastgørelse at kabel?
Jeg har tidligere haft limet kablet/kabler fast med sekund lim oven på fodpanelet og det virker nu ellers helt fint, men efter for anden gang at have ødelagt kabler for en 1000-bas, søger jeg en metode hvor jeg kan tage kablet af igen uden at trække isolering af kablet eller rive filt af væggen:-). |
||
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Usynlig er der jo ikke noget der er :-)
Men så enkelt som muligt hvis du ikke kan trække dem skjult, vil jeg da umiddelbart bare sige en lille kabel bakke i farven hvid. Mvh. Fausing |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19483 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
http://www.noch.de/de/hin-weg-kleber.html
Det kunne være at du skulle bruge sådan noget? Klaus |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Brug en limpistol, så kan det tages af igen uden at ødelægge noget.
|
||
Prasmus
Guld medlem Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Eller dobbelt klæber tape ?
Jeg ville selv gå efter en kabelkanal, lige som Fausing. |
||
Kjeldbjerg
Super bruger Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Eller fodlister med kabelskjul (dette var bare første resultat, der findes sikkert varianter)
|
||
Win if you can, lose if you must, but always cheat
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der findes både Fodpanaler og Skurelister til at gemme kabler i: Eller kun som skureliste: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 15-Maj-2014 kl. 13:12 |
||
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har eksisterende fodliste som jeg ikke ønsket at banke ned igen:-).
Tror det kunne blive en lim pistol så. Tænker at det "nemt" kan tages af igen:-) |
||
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Velcro! Aldi har en gang i mellem små hvide runde og firkantede selvklæbende velcro 'puder'. Der er han og hun (hvis det hedder sådan) og de kan nemt klippes ned til 5 mm strimler og de klæber stadig fint.
De holder fint hængende kabler oppe! |
||
mvh Infinity
|
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ahhhh, nemt og nemt. Det slipper nemt kablet efterfølgende. Men tapetet er en anden sag. M.v.h. Én som har limet mange kilometer ledning op! |
||
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg limer det fast på panelet dog:-).
Må se hvad det lokale byggemarked har af tesa produkter:-) |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
DOH! Man tar en knækbladskniv og fører den langs med filt eller tapet. |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |