|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Lander ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 25-September-2006 kl. 13:57 |
||
Jeg vil gerne have et hvidt LCD TV som
SAMSUNG LE-32R71W, der har det fedeste design, problemmet er bare at billedet ikke er godt nok. Nogen der kender andre hvide LCD's? SAMSUNG_LE-32R71W_LCD_TV_Hvid.htm">Samsung LE-32R71W Redigeret af Lander - 25-September-2006 kl. 14:08 |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
||
Måske Loewe, synes jeg har set de lave hvide LCD'er..
|
|||
![]() |
|||
Lander ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
||
[QUOTE=lahan] Måske Loewe, synes jeg har set de lave hvide LCD'er..[/
QUOTE] Har du nogen links? |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
||
check evt http://www.loewe.de
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det jeg kan finde der er tætest på hvid og muligvis det du tænker på er http://www.loewe.de/concept_l_32_de,32816,53.html Jeg tror ikke det er rigtig hvid, men lyst metal!? Andre der kender hvide LCD's? |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
||
Hvis ikke du synes billedet er godt nok der, så får du nok problemer med at finde noget tilfredsstillende med LCD teknologien. Hvilket ikke er så overraskende. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Underligt svar for R72 er en low-end serie fra Samsung. Der findes andre og bedre alternativer end Samsung indenfor LCD. Ja selv samsung M og N serie er væsentligt bedre end deres R serie. Eneste alternativ til LCD må være et gammel klodset CRT, men det opfylder næppe dine design krav. Dog er Samsung nok de eneste der har et hvidt kabinet.. Redigeret af lahan - 25-September-2006 kl. 15:13 |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
||
Næh, jeg synes ikke det er så underligt et svar. Jeg var utilfreds med min billige bunke skrammel, men kunne heller ikke se mig tilfreds med et der var tre gange dyrere (fra Samsung, i deres M-serie, tilfældigvis). Jeg går ud fra at R7-serien, selvom det er deres 'billige' serie (jeg synes dog ikke at 40" til 20k er så pokkers billigt ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Næh prisen er høj på LCD, men ser ikke at Lander kan vælge andre teknologier der kan opfylde hans krav bedre end LCD. Problemet er at det stort set kun er Samsung der laver disse Ipod Tv. Et 32pf9731 ville f.x give et væsentligt bedre billede end det R71 han kikker på. Men det opfylder ikke hans krav om et hvidt tv. |
|||
![]() |
|||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
||
|
|||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jamen det ser ikke tosset ud. Jeg hælder dog stadig til samsungen pga. design, men er billedet overhovedet bedre på jvc'en? |
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
||
Billedet er i hvert fald ret godt på JVC's LCD fjernsyn, om det er bedre end det Samsung du nævner ved jeg så ikke.
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |