|
"Unknown identity" på Netflix - men hvor? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Maj-2014 kl. 17:07 |
Jeg har set flere reklamer angående filmen Unknown Identity med Liam Neeson skulle være på Netflix. Jeg kan dog ikke finde den. Kan nogen hjælpe mig på vej?
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan heller ikke finde den. Men den kan lejes i iTunes for 9 kr. Dér hedder den kun Unknown. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Det er faktisk en ret god film.
Jeg mener også at det var på Netflix at jeg så den. Men kan godt se at den åbenbart ikke er tilgængelig mere. Et godt sted at finde Netflix film er på moreflicks.com |
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Yep, den har været på Netflix DK og UK. Men ser ud til at den er blevet pillet ud nu.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Men reklamen der siger, at den er der, kører stadig. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Jeg plejer at søge på deres hjemmeside , helst på en skuespillers navn , så kommer alle de film frem vedkomne er med i . Det synes jeg er det letteste...
MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Filmen bliver vist i aften på Zulu.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, den har været på Netflix, har set den der for ikke så længe siden. Kan dog ikke huske fra hvilket land, tror det var fra US. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |