|
Enhed kommer ikke "på" i i-Tunes?? |
Besvar |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Maj-2014 kl. 13:09 |
Hej.
Jeg skulle prøve at kopiere alt indhold fra en iPad til en anden iPad, inkl. spil osv. (Bliver spillene overført sådan at man spiller videre fra der hvor man kom til???). Men når jeg slutter iPad til computeren og åbner i-Tunes så kommer enheden ikke frem i i-Tunes. Hvorfor ikke??
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, progress kommer ikke med i andet end en komplet backup (dvs. ikke i en almindelig synkronisering). Dvs. du skal gendanne den ene iPad for at få alt identisk med det første.
Har du prøvet en genstart af computeren? Nogle gange tér itunes sig. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Ja - det er jeg med på (komplet backup - men det kommer altså med der). Jeg prøver at genstarte computeren igen igen......
|
|
Thorvald. |
|
Lightyear
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(0)
|
Se her:
https://discussions.apple.com/thread/5845597
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du allerede har genstartet, så hjælper det nok ikke igen. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Prøvede at sætte USB-stikket i en anden USB-port, så får vi se. Jo - det hjalp faktisk. I-tunes var åbenbart blevet træt af det andet USB stik vi normalt bruger....
Redigeret af Thorvald - 22-Maj-2014 kl. 14:36 |
|
Thorvald. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |