|
Hjælp med network |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
cassim ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Maj-2014 kl. 20:18 |
Heeej,
Jeg har forbundet min 921-k til internettede med et standard cat-5 net kabel, og alt har virket i lang tid, men nu lige pludsligt er den stoppede med at virke på airplay. (H.M.G) Kablet virker fint og der er masser af internet. Kigger jeg på routeren (switchen) er der ikke lys i den port hvor jeg sætter kablet der går op i min 921-k. Det er uanset hvilken port jeg bruger eller om jeg køre direkte mellem internet model og 921-k eller om jeg er genenm min router. Nogle der har oplevet dette problem og evt kender en løsning. ? Har googlede div forums efter at finde en løsning men intet har virket endnu. Har prøvet at opdatere til nyeste software, (der er dog ikke noget nyere end den der er på i forvejen fra da jeg købte den) Den skriver nemlig bare " Starting H.M.G" i displayet og det sker der ligesom ikke så meget ved. Håber i kan hjælpe. |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis der ikke kan komme link på netværk porten hvor du tilslutter udstyret, så tyder meget på at porten enten er slået fra på udstyret (921-k) eller at det er brændt af.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
sidder kablet ordentlig i receiveren? prøv at skifte kabel og anden port i router.
|
|
![]() |
|
cassim ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
@Cyberguyen
![]() Er der nogen måde at teste dette på ? Og evt at finde en anden løsning, som ikke er at skulle ud og købe nyt udstyr ?
Redigeret af cassim - 23-Maj-2014 kl. 21:20 |
|
![]() |
|
@0leDK
![]() Har prøvet at skifte både kabel, stik, port osv. Har også som jeg vist nok fik skrevet, forsøgt at køre direkte fra modem til receiveren
Redigeret af cassim - 23-Maj-2014 kl. 21:20 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Medmindre du har MDIX porte på dit modem eller reciever, så skal du måske have fat i et krydset kabel for at teste.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
Sæt kablet til en laptop og se om der er forbindelse.
Hvis Ja, så virker router - port og kabel. Ergo, receiver fejler. |
|
![]() |
|
Så langt er jeg kommet, altså at Receiveren fejler. How to fix. ? Buy new. ?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Har stikket i reciever været udsat for fysisk belastning? Tjek at forbindelserne sidder som de skal.
|
|
![]() |
|
Som skrevet tidligere, har jeg prøvet div, ting som fx at skifte alt andet udstyr inkl kabler, switche, routere og andet. Kablet har ikke lidt nogen fysisk skade.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er ikke kablet jeg taler om, men hunstikket i recieveren
|
|
![]() |
|
Same Same :) Alt er tjekket der har med kablet at gøre, også udskiftede til helt nyt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |