|
samsung 65 tommer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tcolsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Maj-2014 kl. 23:32 |
Hej har lige købt Samsung ue65h6475 til 12370 kr. i Mediamarkt i Sverige
Nogen der kender dette tv? tcolsen
|
|
![]() |
|
tcolsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
der er stort! MEGET stort
![]() Kun hd materiale kan bruges, der har Canal digital en del
Nu skal det kalibreres |
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
Kan du ikke lægge lidt billeder op af dyret? Ellers en fornuftig pris.
|
|
![]() |
|
Fabricius ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-December-2004 Status: Offline Point: 333 |
Sådan et har jeg også købt. Må indrømme at jeg savner mit gamle 63 tommers plasmatv, der desværre gik i stykker :-(
Jeg har prøvet at fedte lidt med indstillingerne, men er stadig ikke helt tilfreds. tcolsen: Jeg hører gerne fra dig, hvis du finder nogle optimale indstillinger :-) En anden ting: Mit gamle Samsung wire-ophæng kan åbenbart ikke bruges til dette tv. Øv! Nogen der ved hvilket man så skal/kan bruge? M.v.h. Henrik. |
|
![]() |
|
roder også med indstillingerne
Nexeren : skal nok ligge et billede op
mvh Tcolsen |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Hvem ser også andet nu til dags. Altså, der findes da godt nok stadig SD materiale derude, men jeg kan godt nok tælle det på en hånd, hvor mange gange i måneden jeg ser noget i SD. Jeg har dog et par gamle yndlingsfilm eller serier, som endnu ikke har fået deres udgivelse i HD. Men der er indholdet så godt, at jeg godt kan abstrahere fra det lidt grynede billede. Men lækker pris for TV'et. Nu kender jeg ikke den omtalte model, men tidligere har det været problemet, at tyske modeller ikke har DVB-T2 tuner. Om det har DVB-C2 og DVB-S2 ved jeg dog ikke.
|
|
![]() |
|
Det hedder ue65H6475
![]() |
|
![]() |
|
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
Hentede du selv eller fik du det sendt? Hvad var prisen i så fald for forsendelsen?
|
|
![]() |
|
670 kr i broafgift medmindre man har brobizz, så er det vist 150 kr.og 5m efter er man i Svågertorp
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |