|
Sælges: Samsung One Connect boks |
Besvar |
Forfatter | |
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Maj-2014 kl. 12:30 |
Da jeg er på vej med den nye Samsung One Connect boks med HDMI 2.0 og HEVC m.v., så er den originale boks til mit F9005 jo i overskud.
Hvis der er nogen der har behov for den "Gamle" boks - den er under en måned gammel, så sælger jeg den for 500 kr. Blot skal en køber være opmærksom på, at dit TV skal være forsynet med indgang til det specielle signalkabel som boksen benytter til TV´et. Boksen befinder sig i Kastrup, men kan også sendes for købers regning.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du fået den nye boks?
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Næh Jens, men jeg bestiller den en af de nærmeste dage - har du fået din?
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den er udsat - Kommer først juni nu.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, der er visse i Tyskland der påstår at de har den på lager. Vi får se
|
|
|
|
Partycrash
Ny bruger Oprettet: 27-November-2016 Sted: Dianalund Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du stadig boksen ??
hvis den virker på mit tv som jeg få leveret på tirsdag, vil jeg gerne bytte med den med den nye boks.. da der mangler nogen ind og udgange på den nye som jeg skal bruge.... vil os med glæde kører ind og hente så jeg kan teste, og komme ind med den ny boks hvis din virker på tv´et eller komme retur med den
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |