|
Har Sony tabt sutten?! |
Besvar |
Forfatter | |
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Maj-2014 kl. 16:47 |
Dagen hvor Watchdogs udkommer, og man skal ind og købe det online, så har de maintenance på PSN?!
Det er fandemig da hul i huen....
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pyt med det. Ubisofts servere var alligevel nede, så spillet var alligevel noget halt på daværende tidspunkt.
|
|
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, og jeg har DedSec collector's edition, men alle de ekstra ting (våben, perks og tøj) jeg har downloadet, er ikke ingame som lovet. Jeg kan se rundt på nettet, at jeg ikke er den eneste med det problem...KÆMPE-FAIL!
|
|
BORING! |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |