recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Browser i fuld skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Browser i fuld skærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andjak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Juni-2014
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andjak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Browser i fuld skærm
    Sendt: 02-Juni-2014 kl. 11:38
Hej

Jeg søger et stort tv (gerne 60" - 75") der skal hænge i en cafe. Det skal kunne vise vise en hjemmeside i fuld skærm (UDEN værktøjslinje i top og bund). Det skal fungere ligesom når man trykker på "F11" på en computer. 
Jeg har snakket med dem inde hos Samsung og er blevet oplyst ingen af deres tv understøtter dette.

Kender I til et tv der har en indbygget browser der understøtter dette?

På forhånd tak.
Anders

Til top
BehnReady Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BehnReady Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2014 kl. 12:21
Hvorfor ikke bare bruge en billig mini-pc til at vise hjemmesiden?
Du kan eventuelt bruge en Raspberry Pi til omkring 400kr. og så kan du benytte ethvert tv til det. En Raspberry Pi er også så lille, så den sikkert kan skjules bag skærmen.

Redigeret af BehnReady - 02-Juni-2014 kl. 12:22
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu