|
Hjælp til kanalsøgning guides |
Besvar |
Forfatter | |
KasperHogh
Bruger Oprettet: 12-Marts-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Juni-2014 kl. 17:43 |
Jeg er ved at lave en samling af guides til at lave en kanalsøgning på sit TV. Der er efterhånden så mange forskellige TV-modeller, der alle har deres egen måde at søge kanaler på. Derfor håber jeg at nogen herinde vil hjælpe mig med at udvide min guidesamling.
Jeg ville blive rigtig glad hvis nogen ville først tage et billede af deres fjernbetjening og derefter tager step-by-step billeder af deres TV for hvordan de laver en kanalsøgning. gerne billeder for hvert eneste step Indtil videre har jeg guides for følgende modeller: Sony EX720 Panasonic X10 Panasonic ST50 Clint DC3 top boks Denver DCB-110HD top boks Derudover får jeg en håndfuld mere når jeg kommer hjem til de gamle i weekenden. Jeg håber nogen vil bruge et par minutter på at hjælpe mig. Om i deler billederne her i tråden eller sender dem til mig i en OB er ligegyldigt for mig.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og næste gang der kommer nye modeller, så kan der startes forfra. Spild af tid, man er vel kun intereseret i det TV man selv har. Skal nan bruge andre, så kan manualen hentes på nettet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |