|
Soundbar tilbud |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cbonnic ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2014 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juni-2014 kl. 18:25 |
Hej Alle,
mht valg af soundbar, så har jeg LG's BB5530AN i kikkerten: http://www.lg.com/dk/home-cinema/lg-BB5530AN det fåes på tilbud i denne uge til 2999,- normalprisen er 5499,- derudover har jeg kigget på philips HTL9100: http://www.philips.dk/c/home-cinema-systems/fidelio-soundbar-tradlose-hjemmebiograf-surroundhojttalere-htl9100_12/prd/ Den koster 4999,- --------------------------------------------------------------- Jeg skal ud og en af disse soundbarer imorgen, og håber i kan være behjælpelig med hvilken man får mest for pengene.. jeg er lidt interesseret i om LG's mange features kan opveje Philips geniale surround system.. --------------------------------------------------------------- hvad tænker i derude? og hvad havde i valgt? ![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Valgt blev en der til generelt brug kan forbedre lyden. Når de skal være rigtig godt til film, så bliver SR systemet brugt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
cbonnic ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2014 Status: Offline Point: 8 |
Jeg forstår ikke helt dit svar?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Lyd i almindelighed, Soundbar. Til mere seriøst og film, så er det SR. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det var ikke hvad du har valgt til dig selv. Men hvilken af de to nævnte ville du vælge? |
|
![]() |
|
Det vil i hvertfald ikke være Philips. |
|
|
|
![]() |
|
Mikael nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
Har selv denne Yamaha Soundbar YAS101BL.
Synes lyden meget fin, samt en god Bass enhed. Ved godt man ikke får meget for 1500 kr. Men det er trods alt langt bedre end lyden fra en TV. Dog har jeg dog skiftet til en Panasonic da tilslutningsmulighederne ikke er optimal på yamha. |
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Pudsigt input at du starter med at anbefale en yamaha
Som du syntes lyder godt og så runder du af med at sige du så har valgt en panasonic som har bedre tilslutnings muligheder men lyder den så bedre end den yamaha du nævner i starten kan man så spørge sig selv om ![]() |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
LG'en kan i hvert fald ikke anbefales. Lyder decideret dårligt, og jeg ville have det dårligt med at have brugt penge på den.
Har ikke hørt Philips'en, men den får gode anbefalinger med på vejen. I forhold til hvad jeg har hørt, som jeg kan anbefale i den prisklasse er JBL SB300 og SB400 virkelige gode - taget pris og størrelse i betragtning. Begge kommer med trådløs subwoofer som kan sparke fra sig med et neutralt sort design på soundbar siden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |