|
3d uden briller 85 tommer UHD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juni-2014 kl. 23:01 |
Hej
Har investeret i et Sony 3D kamera Sony HDR-TD10 Fantastisk kamera! Det er fantastisk at kunne se 3D optagelserne på den lille skærm i 3D uden briller, men nu kunne jeg godt tænke mig et stort TV med UHD, 3D uden briller i 85 tommer, som kan vise mine optagelser fra kameraet. Er der nogen der har forstand på det her der kan råde mig. På forhånd tak |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så må du bare vente på det her:
http://bgr.com/2014/01/06/85-inch-sharp-3d-glasses-free-8k-tv/
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Havde godt læst om det Sharp TV, men har aldrig haft den store passion for Sharp, så havde håbet at der fandtes noget Sony, LG, Panasonic, Samsung eller lignende
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det gør der ikke endnu. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |