recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung F8005 småting
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung F8005 småting

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
baggadap Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Juli-2009
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér baggadap Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung F8005 småting
    Sendt: 31-Maj-2014 kl. 16:06
Hej alle

Jeg er blevet godt fortrolig med mit nye 55F8005, men der er to ting der irriterer mig.

1) Jeg  har Boxer og CI+ kort tilsluttet. Når TV'et tændes kommer der hver gang en besked ala:
"CI Menu
Autenciteringen mellem vært og modulet blev udført med succes"
Jeg har rodet og pillet, men kan ikke se hvor det kan slås fra? Jeg kan ikke se hvorfor denne besked skal komme frem hver eneste gang..

2) Når jeg er inde under "Film og TV-serier" på SMART-hub'en, vises der kun lejefilm fra "SF Anytime", selvom jeg også bruger Netflix og andre VOD apps. Jeg ønsker slet ikke at bruge SF Anytime, men app'en kan ikke slettes. Kan man virkelig ikke ændre på dette?

På forhånd tak!

Mvh Mathias
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2014 kl. 16:48

Mener ikke den App kan slettes, men der kan naturligvis fra Samsung Apps installeres f.eks Netflix.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér baggadap Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2014 kl. 20:31
Hej Radiomanden

Tak for svar.
Ja, jeg har installeret Netflix og det virker fint, men der kommer ingen resultater fra Netflix under "Film og Tv-serier"-tab'en. Her kommer alle forslag fra SF.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2014 kl. 20:48

?? Det kan ikke genkendes. Har ikke problemer med Netflix. Hvad er versionen på Appen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér baggadap Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 10:06
Hej igen

Jeg tror du misforstår, jeg har ikke problemer med Netflix, men derimod Smarthub'ens udvalg under Film og Tv-serier. Her præsenteres jeg kun for SF Anytime- indhold, og jeg vil gerne bruge andre VOD tjenester i stedet.
Giver det mening?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 10:14
Det kan du ikke lige nu. Ingen Smart TV platforme får lov til at hive indhold ud fra Netflix eller HBO Nordic apps til "startskærmen" i dag.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér baggadap Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 11:46
Hej Rasmus
Tusind tak for hjælpen!
Hvilke apps er så understøttet udover SF?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 13:41

Netflix, Viaplay, Headweb, You Cinema, You Bio sikkert også. Film2home, Filmbox.
Så der er en del at vælge imellem.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2014 kl. 01:31
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Netflix, Viaplay, Headweb, You Cinema, You Bio sikkert også. Film2home, Filmbox.
Så der er en del at vælge imellem.
Du misforstår stadig hvad OP efterlyser. Når han starter Smart Hub op, så kommer den i startskærmen med foreslag til film og serier fra SF Anytime. OP efterlyser om det er muligt, at få foreslag fra andre tjenester.

Til OP: Mig bekendt findes der desværre ikke nogle muligheder, for det du efterlyser.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu