|
HDMI for langt. Rammer væg. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
oniskaa ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2014 Sted: DK Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juni-2014 kl. 11:07 |
Jeg har et Samsung tv hvor man har valgt at placere sidste HDMI udgang direkte midt bag på fjernsynet. Det er ikke sådan at de står i række som de andre 3. Jeg har dertil et meget tyndt vægbeslag som gør at hvis jeg bruger HDMI 4 udgangen så rammer kablet væg.
Er der nogen som ved hvor man kan få mindst mulige HDMI kabler, eller forlængere eller lignende? Jeg har kigget på Flex ledningerne men de er stadigvæk for lange omkring hovedet. Håber at forklaringen er forståeligt :) Tv'et er et Samsung UHD 7505 |
|
![]() |
|
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan købe kabler med vinkelstik eller en løs vinkel.
|
|
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
|
![]() |
|
oniskaa ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2014 Sted: DK Status: Offline Point: 24 |
Chico - Har du et link da dem jeg har fundet på nettet er for langt i hovedet selvom de er vinklet?
|
|
![]() |
|
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
Hej!
Nej jeg har desværre ikke noget link - jeg har kun set at de findes så du må nok søge lidt på nettet for at se om der er noget der er kortere end det du allerede har fundet. |
|
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Harald nyborg har løse vinkel adaptere
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
http://www.tapeconnection.dk/Tilbehoer.aspx?id_category=68&product_number=6940047
![]() ![]() M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 03-Juni-2014 kl. 11:43 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Forskellige vinklede løsning fra AV-connection.dk:
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
Og Onkel Haralds udgave, der dog ser ud til at fylde lidt mere end de ovenfor viste (men er meget billigere):
http://www.harald-nyborg.dk/p1487/hdmi-vinkel-stik |
|
mvh
Henrik |
|
![]() |
|
Jeg har bestilt følgende som skulle være 1,3 cm (et af verdens mindste)
http://www.av-connection.dk/?PGr=6464
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Ellers laver ClickTronic (fås hos AV-Connection og vist også AV-Cables) nogle ret lav-profile HDMI-cabler. Jeg har selv købt to af disse kabler, da jeg havde samme problem som dig. Ellers fås de vist ikke meget mindre end de Lindy vinkel-stik, som HenrikH henviser til.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Jeg er måske bare naiv, men på mit tussegamle plasma, vender alle stik nedenud. Troede da at det var det samme på moderne tv?
Klaus |
|
![]() |
|
Jeg savnet også flere HDMI porte bag på. Mine er alle sammen i fuldt brug
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |