|
Manglende surround pioneer og set-top boks |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
snogen72 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juni-2014 kl. 23:00 |
Jeg kan ikke få surround fra Yousee til at virke med min surroundforstærker fra pioneer. Jeg har en clint dc1set-top boks, hvor jeg har kablet det til min pioneer vsx-322 receiver med hdmi-kabel, men jeg har bare ikke surroundinformation på forstærkeren. Jeg kan få det til at fungere med ps3, hvor jeg har ændret lydudgangen tilte format som forstærkeren genkender som surround. Men tv signalet kan jeg ikke få i surround. Hvad kan jeg gøre for at få tv surround?
|
|
PANASONIC TH-42PX80
Pioneer VSX-322-K B&W SM601 S3 KEF PSW 2000 active subwoofer NAD 3240 PE Subwoofer amplifier Logitech Harmony One PS3 Slim 160 GB Apple TV (2) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er boxen sat op til at outputte multikanal lyd?
|
|
![]() |
|
snogen72 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Jeg har ikke kunnet finde indstillingerne under menuerne i min clint dc1, så det har jeg nok ikke. Hvor er det?
|
|
PANASONIC TH-42PX80
Pioneer VSX-322-K B&W SM601 S3 KEF PSW 2000 active subwoofer NAD 3240 PE Subwoofer amplifier Logitech Harmony One PS3 Slim 160 GB Apple TV (2) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Kender ikke boxen, men på min Triax 505, er det under Menu/Indstillinger/Skærmindstillinger/Digital Lyd: multikanal eller stereo
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
Manual øverst side 10: Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
Tilkobling side 9-10 er med coax, ikke HDMI. Gad vide om det ikke er muligt at få 5.1 igennem med HDMI? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Jeg har lige sat et coaxialkabel til udgangen af clint dc1 settop boksen og her kom surround igennem. Noget kunne tyde på at surround via hdmi ikke er supportet. Jeg har mail til clint og afventer nærmere. Er der nogen der dog ved om det passer ikke clint dc1 ikke understøtter surround via hdmi?
|
|
PANASONIC TH-42PX80
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |