|
Bøvl med Monster University DK lyd |
Besvar |
Forfatter | |
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Februar-2014 kl. 12:21 |
Jeg har købt 2D Blu-Ray-versionen af denne film og konen og jeg så den engelske version i går, men jeg kan se, at den danske version er helt i hækken mht. lyden. Der er ret meget forsinkelse på den.
Er der andre der oplever dette? Jeg kan finde ret mange der brokker sig over TrueHD-lydsporet, men da jeg i forvejen ikke har HD-lyd, så oplevede jeg ikke dette problem. Der afspilles fra en Sony S185-afspiller. Redigeret af Torben Rasmussen - 09-Februar-2014 kl. 12:30 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg korrigerer lige mig selv. Jeg kan godt få skiven til at virke i Blu-Ray-afspilleren nu kan jeg se. Jeg kan dog ikke rippe den, hvilket ungerne nok ikke bliver så glade for...
|
|
|
|
Mark RL
Bruger Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv med MakeMKV, jeg har ikke haft en blu-ray endnu den ikke har kunne decrypte
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde ingen problem med DK lydspor.
Mener at jeg brugte DTS. :-) |
|
Torben Rasmussen
Funktioner
Tak(0)
|
MakeMKV gav samme problem. Der er en eller anden fejl på disken, der gør at den ikke kan rippes ordentligt. Normalvist bruger jeg AnyDVD HD og det giver samme issue på BDMV.
Redigeret af Torben Rasmussen - 02-Marts-2014 kl. 12:21 |
|
|
|
Wolff
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
Funktioner
Tak(0)
|
Havde ikke problemer med forsinkelse, men derimod udfald..
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder da til, at du har fejl på skiven. Det må være en bytter hos forhandleren.
|
|
Torben Rasmussen
Funktioner
Tak(0)
|
Disc'en kan jo fint afspilles, så det er nok ikke noget man kan klage over og få medhold I det hele taget burde man nok ikke råbe op over, at man ikke kan få sine film ned på et andet medium, så ungerne lettere kan skifte film selv...
Jeg har ikke rigtigt flere idéer til det her, da jeg er ved at løbe tør for muligheder for at få filmen over fra disc'en. Problemet opstår uanset om jeg laver en hel ripning med alt det overflødige eller hvis jeg tager bidder og stykker sammen igen bagefter. Der er simpelthen et overlap mellem kapitlerne, som giver mig en løbende tidsforsinkelse og det er ikke første gang jeg ser det på Disney-filmene. Problemet ligger i, at de insisterer på at have et hav af scener, hvor visse elementer af billedet har fået oversat teksterne, så for at få sammensat en film til eks. det franske publikum, så skal mange af scenerne laves i flere versioner. Og de skal så stykkes sammen til den færdige film, hvilket går i ged når jeg vil dumpe de overflødige kilo. |
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |