|
Opdatering af hjemmebio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RawHawk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2014 Sted: 2500 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juni-2014 kl. 11:42 |
Hej alle
Jeg er faldet over en pose penge og søger hjælp til hvordan de bruges bedst? ![]() Nuværende opsætning Center: 1 Monitor Audio 10i Front: 2 Sound Dynamics RST-11 Side: 2 Jamo A-305 Bag: 2 JBL Northridge E10 Sub: 1 JBL Northridge E150P Receiver: ONKYO TX-NR616 Kabel: 4 mm2 standard højttalerkabel Jeg har ca. 15K som jeg vil bruge på optimering af anlægget. Derfor søger jeg gode råd til, hvor det er bedst at lægge pengene? Det jeg søger er hørbar bedre lyd til film. Jeg har kigget på en ny receiver: Yamaha rx-a3030. Så er alle pengene brugt. Er det der jeg skal lægge mine penge? Med venlig hilsen og på forhånd tak. Rasmus |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan se at dine højtalere er lidt af en blandet landhandel så hvis det var mig ville jeg bruge de fleste af pengene på et komplet sæt Jamo D500... det har jeg selv lige gjort.
Jeg gav omkring 11k for et 5.1 sæt i tyskland
|
|
Ning
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |