|
PS4 lyd -> Høretlf ? DAC? |
Besvar |
Forfatter | |
Pongman
Super bruger Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Juni-2014 kl. 15:50 |
Hej,
Erhvervede mig for nyligt en PS4, men da tv'et altid er optaget spiller jeg ved mit skrivebord og bruger min samsung monitor. Min monitor har et jack-stick så jeg kan få lyd igennem der. Men jeg synes ikke lyden er helt i top og det knaser ved nogen lyde. (bruger et par Sennheiser RS 170) Så mit spørgsmål er hvordan får jeg bedre lyd? Har overvejet om det er en DAC jeg leder efter, og så spdif->høretlf. Men den billigste jeg lige kan finde er ~500kr og håbede der var en billigere løsning. At køre det igennem joypad'et er ikke rigtig en mulighed da det ødelægger ideen ved at have trådløse høretelefoner :) edit: rettet høretlf model til det rigtige
Redigeret af Pongman - 03-Juni-2014 kl. 21:54 |
|
Allan m
Bruger Oprettet: 29-Oktober-2011 Status: Offline Point: 86 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så ville jeg købe et Sony Wireless Stereo Headset 7,1 ..
det koster godt nok mellem 600 og 700 .kr det bruger nemlig usb dongle.. link.. http://www.dustinhome.dk/product/5010620483/sony-official-ps3-wireless-stereo-headset-7-1/?utm_campaign=pricerunner&utm_source=pricerunner.dk&utm_medium=pricecompare&utm_content=21425 |
|
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har Astros topmodel. Den bedste løsning er jo et trådløs sæt, som du tilslutter digitalt til PS4.
Har du da ikke spdif på de Sennheisers der?
|
|
BORING! |
|
Pongman
Super bruger Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
Funktioner
Tak(0)
|
Allan m : jeg ville også godt kunne bruge dem til andre ting end kun Playstation/PC (f.eks. musik fra anlægget). Så den går desværre ikke. De er ellers blevet ret billig kan jeg se, og ville nok se det som en mulighed hvis jeg ingen høretlf havde til at starte med :)
amorbavian: Desværre ikke spdif på RS 170. Kan ikke lige finde nogle danske priser på Astro, men på amazon.co.uk koster de 1-3000kr og det er lige mere end hvad jeg vil give. Havde håbet på at kunne beholde mine nuværende høretelefoner da jeg egentlig er mægtig glad for dem. Derfor jeg tænkte på om en dac kunne løse mit problem. Det kan godt være jeg bare bliver nødt til at investere i en, men havde nok naivt håbet der var en billigere løsning :)
Redigeret af Pongman - 03-Juni-2014 kl. 21:54 |
|
Langtoft
Super bruger Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et par gode alm. hørebøffer med mini jack og så direkte i controlleren, det virker ganske fint. du skal bare sætte PS4'eren til at outputte gamelyd til Controlleren ;)
Men som du selv skriver, så mister du jo det trådløse ;) Redigeret af Langtoft - 24-Juni-2014 kl. 12:56 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |