|
pinoneer 5090h og lyn:-( |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
michaelw ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juni-2014 kl. 18:41 |
Hej Lynet slog ned i et træ 10 m fra vores hus. Mit elskede pioneer er død:-( Det var ikke tændt , men på standby. nu er der intet lys i standby, og kan ikke tænde. Den ene parabolboks kan heller ikke tænde, men der kan jeg købe nyt. Den ene indgang på mit panasonich virker heller ikke mere "hdmi 2" sad og så på panasonich fra min parabolmodtager da det skete. Men det værste er mit pioneer er så glad for mit pioneer. Kan man håbe der bare er gået en sikring i tvet? og er det noget man evnt selv kan lave? og hvor er det bedste sted at indlevere tv omkring holstebro hjælp mvh michael |
|
Pioneer 5090h ,Panasonic 50st60y, Ps3 , dm800, dm7020, dm600,dm8000 Audiopro højtalere : AudioPro Avanti 5.2 surround højttaler pakke.
drømme:sc-lx81 reciver og bdp-lx71 blueray afspiller |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man kan håbe, men med min viden om elektronik, vil jeg sige at det er det ikke. Klaus |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Hvs du har en indbo forskikring der dækker bl.a. lyn nedslag, så kontakt dit forsikringsselskab under alle omstændigheder
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
michaelw ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-December-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 262 |
gør jeg også i morgen
har heldigvis noget de kalder indbo plus ( lyn,kortslutning osv...) men har kun været ved dem i 2 md, så en dårlig start er bre så bange for det bliver ridset og sådan noget. har altid passet på det...håber det kan laves men hvad gør man? har ikke kassen mere, vi er flyttet til bolig uden loft, og kassen kunne ikke gå op på svigermors loft :-) kan man ringe direkte til pioneer, eller? Redigeret af michaelw - 24-Juni-2014 kl. 20:02 |
|
Pioneer 5090h ,Panasonic 50st60y, Ps3 , dm800, dm7020, dm600,dm8000 Audiopro højtalere : AudioPro Avanti 5.2 surround højttaler pakke.
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Du kan starte med at købe mit pioneer 428 42" så har du et tv indtil du får dit get ign eller får fundet udnaf med forsikringen. Se min til salg tråd. Jeg bor i holstebro
|
|
![]() |
|
ojr5896 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
Ikke for at være sorteper, men jeg tror ikke du skal regne med det bare er en sikring - Lynskader er noget af det værste man kan udsætte elektronik for - men vi kan da håbe at det "bare" er et modul der skal skiftes og at det kan skaffes... |
|
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X Panasonic DMP-BDT310 Pioneer DVR-LX61D |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Hvordan gik det egentlig med dit TV, repareret eller?? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Har lige fået mit dejlige tv tilbage for 1 time siden :-)
Ved ik hvad der var galt , får jeg at vide senere. Men synes det er hurtigt den er lavet , havde regnet med 1 uge mere. Go service !! Og jeg en glad mand nu |
|
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Godt den blev reddet, den slags kræs laves jo ikke mere...
|
|
![]() |
|
Det jo lige det.
Ved slet ikke hvad jeg ellers skulle købe. Godt design og kanon billede. |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |