recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tilbud på TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tilbud på TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cbonnic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Maj-2014
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cbonnic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: tilbud på TV
    Sendt: 27-Juni-2014 kl. 14:41
Hej Recordere,

Elgiganten har i denne weekend tilbud på deres LG 47la667v til 4499,-  normalpris 6999

hvordan er jeres syn på det?

jeg skal bruge det til lidt af det hele (TV, film, ps4) 

men primært ps4. 

håber i kan hjælpe :-)

Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2014 kl. 14:54
Virker som en rigtig skarp pris, har selv overvejet at slå til. Læs mere her; 

Redigeret af Jakabov - 27-Juni-2014 kl. 14:54
Til top
O'Riley Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2009
Sted: Århus, Denmark
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér O'Riley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2014 kl. 15:23
ja jeg kunne også godt finde på at hoppe på den... Dog i 55" som de også har på bud til 5999,-
Til top
cbonnic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Maj-2014
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cbonnic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2014 kl. 15:55
Lyder godt jeg ikke er den eneste der har luret på dette.

Er der nogen der har et mere teknisk syn på det? :-)
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Online
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2014 kl. 16:21
Kommer an på hvad du sætter pris på. LG's LCD-skærme har alle IPS-paneler. De kendetegnes ved brede betragtningsvinkler men svag kontrast (specielt sortgengivelse). Men ikke et dårligt tv.

Hvis det primært er til PS4, så vil jeg anbefale Sony's skærme. De har også fornuftige tv i prisklasen 4-6K, som pt. har de laveste niveauer af input lag (forsinkelse fra signalet fra spilkonsollen modtages til det vises). Flere af Sony's mellemprismodeller har også VA-paneler, som kan gengive noget dybere sort. Det tror jeg du vil sætte pris på, hvis du gamer f.eks. i aftentimerne.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu