|
tilbud på TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cbonnic ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2014 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juni-2014 kl. 14:41 |
Hej Recordere,
Elgiganten har i denne weekend tilbud på deres LG 47la667v til 4499,- normalpris 6999 hvordan er jeres syn på det? jeg skal bruge det til lidt af det hele (TV, film, ps4) men primært ps4. håber i kan hjælpe :-) |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Virker som en rigtig skarp pris, har selv overvejet at slå til. Læs mere her;
Redigeret af Jakabov - 27-Juni-2014 kl. 14:54 |
|
![]() |
|
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
ja jeg kunne også godt finde på at hoppe på den... Dog i 55" som de også har på bud til 5999,-
|
|
![]() |
|
cbonnic ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2014 Status: Offline Point: 8 |
Lyder godt jeg ikke er den eneste der har luret på dette.
Er der nogen der har et mere teknisk syn på det? :-) |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Online Point: 4704 |
Kommer an på hvad du sætter pris på. LG's LCD-skærme har alle IPS-paneler. De kendetegnes ved brede betragtningsvinkler men svag kontrast (specielt sortgengivelse). Men ikke et dårligt tv.
Hvis det primært er til PS4, så vil jeg anbefale Sony's skærme. De har også fornuftige tv i prisklasen 4-6K, som pt. har de laveste niveauer af input lag (forsinkelse fra signalet fra spilkonsollen modtages til det vises). Flere af Sony's mellemprismodeller har også VA-paneler, som kan gengive noget dybere sort. Det tror jeg du vil sætte pris på, hvis du gamer f.eks. i aftentimerne.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |