|
Forslag til receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kharder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juli-2014 kl. 16:57 |
Jeg er på udkig efter en ny surround receiver. Min nuværende er omkring ti år gammel og mangler derfor hdmi osv... Jeg har kigget på så mange forskellige muligheder at jeg har stirret mig blind.
Receiveren skal bruges i min stue og behøver ikke være den kraftigste / dyreste, så længe den opfylder mine ønsker. Jeg har et rum i kælderen, hvor der skal bruges en del flere penge på udstyr. :) Mine ønsker er... - 5.1 surround - LPCM / flac (Konverterer bluray surround formater til flac da jeg kører mac) - Airplay (Kan leve uden) - DLNA - Gerne uden FM-radio (Modtager digital radio fra Yousee) - Spotify Jeg har forstillet mig en pris på omkring 3 - 4.000 kr., hvilket jeg ikke håber er helt umuligt, da der også skal være til nogle nye højtalere. Min nuværende receiver er en Harmon Kardon AVR-505 Limited Edition, men er åben for andre mærker. |
|
![]() |
|
andmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 217 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yamaha RX-1073 som egentlig er en rx-a1020 http://www.amazon.co.uk/RXV1073BLB-Channel-Network-Receiver-AirPlay/dp/B00AABZE9G/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1404310044&sr=8-1&keywords=rx-v1073399 pund, ved så ikke om de sender til DK.
|
|
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.
|
|
![]() |
|
kharder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for forslaget.. Jeg vil kigge på den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |