|
Hvilken antivirus? |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juli-2014 kl. 18:02 |
Har lige gendannet min computer, og straks var jeg angrebet af trovigo.com og en masse programmer som ikke var på den sidst jeg gendannende. Har pt Norton liggende på den, men hvad siger folket man bør bruge til win8 i dag?
Evt også andre antiprogrammer? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 20 ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
NOD32 eller Kaspersky.
Selv bruger jeg NOD32 og har gjort det i mange år, kan kun roses for lidt :-)
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
Hold øje med disse sider, når du downloader freeware:
There was a time when we went to some good download sites and clicked on the Download button to download software. And what we got was – software. But times have changed now, and things have gotten a bit messy. Now you have to be very careful before you click on any Download button or link, because you never know what you may end up with! You may go visit a download site to download, say our 340KB Ultimate Windows Tweaker, and end up with a bunch of other crapware you did not ask for! Safe software download sitesSo we then come to the question – which are the safe software download sites. Well today, if I have to download freeware, I usually prefer to download it from the developers website. This ensures that I get the latest version too. But if I have to visit a download sites, I prefer and trust the following:
I am sure that there maybe a few more clean download sites. If you know of any other safe software download sites, please do share them with us in the comments, for the benefit of others. I am open to updating this list of safe software download sites. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 17 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-September-2013 Status: Offline Point: 302 |
Jeg har brugt Avira Antivir i 10 år uden nogle former for problemer
|
|
![]() |
|
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
Tag evt. et kig på av-test.org, om man reelt kan stole på deres test skal jeg ikke kunne sige, men jeg har på baggrund af disse benyttet Bitdefender i nogle år nu, men det er ikke gratis.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Norton 360...
M.v.h. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Tak for jeres ideer, kigger på dem.
Det underlige var, at det eneste jeg har installeret, surfet på den er recordere.dk og så installeringen af dropbox. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 17 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-September-2013 Status: Offline Point: 302 |
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
Er du sikker på at du hentede Dropbox fra den rigtige side. Hvis du googlede og tog den første, er det ikke sikkert du hentede fra Dropbox.
Jeg er selv blevet snydt til at hente Teamviewer fra et uautoriseret sted. Jeg har et stykke tid hentet småprogrammerne fra ninite.com da det virker som om vi kun får hvad vi vil have dér. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 959 |
Win 8 kommer jo med Microsoft eget virusprogram og firewall, muligvis skal den aktiveres.
Er ikke det bedste der findes men dog anvendeligt og afhængig af hvad man opsøger ofte nok. Og så sløver det ikke pc som mange andre virusprogrammer gør. Malvarebytes kan også være nyttig selv i gratisversionen. Jeg bruger ikke andet på flere maskiner og kommer da lidt omkring, og indtil ikke løbet ind i problemer. |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
Kan også kun anbefale Bitdefender. Men husk at når du køber et antiviruprogram i dag, så er det for de flestes vedkommende faktisk et abonnement. Det fornyr sig selv efter den periode du har købt, med mindre du aktivt beder den om at lade være.
|
|
![]() |
|
Avira Antivir er ganske gratis
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |