|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
FSCHLAGE ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() Sendt: 27-September-2006 kl. 22:17 |
Jeg ser at man (hvis man er hurtig) kan få et SAMSUNG Lyder det ikke til at være et meget fornuftigt valg hvis man ikke vil gå under Jeg har ikke selv set billedet på det endnu, er der nogle der har sådan en? Eller skal jeg heller gå efter en plasma? Mvh. Flemming Redigeret af FSCHLAGE - 27-September-2006 kl. 22:18 |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Det er et ganske lækkert fjernsyn. Ved ikke om det er Hifi Klubben's tilbud du tænker på overstående indlæg, men bemærk at det er stærkt begrænset antal ... Tror nok vi får omkring 2 eller 3 stk og de er nok væk tidligt i morgen :) MVh Casper |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Ja! Samsung laver bestemt ikke de bedste LCD TV, og ligemeget hvad du køber af LCD, så vil et plasma TV til de samme penge så godt som altid give et bedre resultat i praksis. |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Og det er selvf. 427xd eller PV60 du skal vælge
![]() |
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Mine forældre har den lidt nyere model M61 og det er et fornuftigt LCD fjernsyn. Kender ikke M51, men det må da være en ældre model da M61 er nyere og M71 er nyeste model fra Samsung (i M serien).
Mht. LCD kontra Plasma, så må du ud og sammenligne. Personligt kan jeg kun sige, at efter jeg har set Panasonic PV60 (plasma), vil jeg pt. ikke købe LCD. Er selv hoppet på Pioneer vognen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |