|
Xt32 måling |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2014 kl. 20:44 |
Hej. Jeg har kørt en kalibering på mine paradigm milleniaone som vist går ned til ca 120 hz. Min marantz sr7008, mener at baghøjttalerne har en crossover på 150hz center på 60 hz og fronterne på 80 hz. Kan jeg selv stille på crossover uden at ødelægge xt32 indstillingen eller bør jeg lade det hele stå som den forslår?
|
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan godt sænke crossover, men der ville ikke være noget EQ filter fra 150hz og ned på dine baghøjtalere.
Husk på at det er en rumkalibrering du laver og XT32 har målt at dine baghøjtalere, i dit rum, ruller af ved 150hz.
Redigeret af Nexeren - 05-Juli-2014 kl. 21:09 |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Tænkte mere på center og fronter som er målt noget lavere end 120 hz som de er specificeret til
|
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
Dem kan du godt hæve.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |