recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony 885 og ladestation?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitech Harmony 885 og ladestation?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmony 885 og ladestation?
    Sendt: 28-September-2006 kl. 08:31

Er der nogen af jer som har problemer med at remoten ikke lader når man ligger den i ladestationen? Jeg skal ligge den meget præcist deri for at få den til at lade og hvis jeg kommer til at skubbe til bordet hvor ladestationen står, stopper den næsten altid med at lade! Det virker som om at remoten ikke vejer nok til til at få kontakt med de små kontakter på ladestationen.

Det er nu nummer 2 remote jeg har. samme fejl på begge. Har også hørt fra en anden som havde samme problem.

Er det noget i kan genkende?

But did you die?
Til top
khj4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2006
Point: 202
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 09:09
Jeg havde samme problem. Det er "bare" kontakterne på ladestationen og remoten der skal renses (f.eks. med noget kontaktrens) så virker den igen.
Til top
kokkeole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Point: 852
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af Peoke Peoke skrev:

Er der nogen af jer som har problemer med at remoten ikke lader når man ligger den i ladestationen? Jeg skal ligge den meget præcist deri for at få den til at lade og hvis jeg kommer til at skubbe til bordet hvor ladestationen står, stopper den næsten altid med at lade! Det virker som om at remoten ikke vejer nok til til at få kontakt med de små kontakter på ladestationen.

Det er nu nummer 2 remote jeg har. samme fejl på begge. Har også hørt fra en anden som havde samme problem.

Er det noget i kan genkende?

Næ, ikke rigtigt, men man skal da lige være sikker på at den ligger rigtigt i laderen. Man kan se på ladersymbolet i øverst højre hjørne om den er i gang med at lade.

Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126
Til top
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 19:26

Citér

Næ, ikke rigtigt, men man skal da lige være sikker på at den ligger rigtigt i laderen. Man kan se på ladersymbolet i øverst højre hjørne om den er i gang med at lade.

Ja det er jeg godt klar over!  Den ligger tilsyneladende også som den skal - men den lader bare ikke! Hvis jeg trykker remoten ned mod ladestationen begynder den at lade, men ligeså snart jeg giver slip igen, stopper den.

Redigeret af Peoke - 28-September-2006 kl. 19:29
But did you die?
Til top
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 19:29

Oprindeligt skrevet af khj4200 khj4200 skrev:

Jeg havde samme problem. Det er "bare" kontakterne på ladestationen og remoten der skal renses (f.eks. med noget kontaktrens) så virker den igen.

Det vil jeg prøve. Men virker lidt mærkeligt den skal rensens. Den er jo lige taget ud af pakken

But did you die?
Til top
Ulvaren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Maj-2004
Point: 401
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2006 kl. 12:12

Hej

Da jeg fik min gik laderen i stykker efter første opladning.

Logitech® Harmony®

Philips 47PFL9664/12
Sonos Connect
Linksys E3000
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu