recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Chromecast og Lyd fra TV2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Chromecast og Lyd fra TV2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Chromecast og Lyd fra TV2
    Sendt: 07-Juli-2014 kl. 15:29
Hej

For at løse problemet med TV2 PLAY, så har jeg invisteret i en Chromecast.
Jeg bruger en PC til at caste til Chromecast, da der jo selvfølgelig ikke er en tv2 play app.
Når jeg Caster forx netflix, så er der fin lyd. 
Men når jeg Caster browser med tv2 play, så er der ikke lyd på TV men stadig på PC.

Hvad gør jeg forkert, eller kan jeg ikke få lyd fra Browservindue og til Chromecast?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2014 kl. 15:41

Kunne det være et lydformat som TV ikke kan afspille.? Eller som Chromecast ikke kan.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2014 kl. 15:48
Hmmm, der skrives ellers at, casting er afhængig af din pc. Og her er lyden ok :-)
Til top
usk78dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-November-2012
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér usk78dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 08:30
Er der noget nyt om dette. Syntes efterhånden det meste (af det jeg bruger) virker som det skal. DRs hjemmeside virker fint og lyden kommer med over, men ikke TV2 Play - meget belastende. Håber nogen kan hjælpe.

Og så har jeg en del MKV filer, hvor lyden mangler når jeg afspiller dem i en browser, men virker fint i VLC. Er der nogen der har en mulig løsning til dette?
Til top
usk78dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-November-2012
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér usk78dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 08:54
Ok, skriver lige igen. Jeg har netop opdaget at Chromecast IKKE understøtter Silverlight og Quicktime. Da TV2 Play bruger Silverlight er det nok derfor det ikke fungerer.

Redigeret af usk78dk - 16-September-2014 kl. 08:54
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu